Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

‘’Να ξέρετε πως αν τρέξουμε να σώσουμε τη Μακεδονία, η Μακεδονία θα μας σώσει’’

Με τη φράση αυτή, ο μεγάλος  Ίων Δραγούμης, προσπαθούσε να αναδείξει τη σημασία της ένοπλης δράσης στην Μακεδονία και να κάνει το λαό να αγωνιστεί για τις ανάγκες και τα συμφέροντα του Έθνους. Ο υπόδουλος Ελληνισμός της Μακεδονίας, στέναζε κάτω από τον τούρκικο ζυγό και τις λεηλασιες των Βούλγαρων κατσαπλιάδων. Την ώρα που ένα κομμάτι του Έθνους υπέφερε, ένα άλλο είχε βολευτεί στα όρια του τότε ελληνικού κράτους. Η συμμετοχή των ελεύθερων Ελλήνων σε έναν αγώνα για τα συμφέροντα του Έθνους, θα αποτελούσε λύτρωση και για τους ίδιους. Λύτρωση από την αδιαφορία, την αδράνεια, την επανάπαυση, την καλοπέραση, την ξενομανία και από τον τρόπο ζωής χωρίς ανώτερα ιδανικά.


Στο πρώτο κείμενό μου στην ιστοσελίδα που με φιλοξενεί, επέλεξα την παραπάνω φράση, για να εξηγήσω τους λόγους που συμμετέχω σε αυτήν την προσπάθεια. Ασφαλώς και γνωρίζω πως δεν μάχομαι για ένα ανώτερο ιδανικό, απλά και μόνο γράφοντας κάποια κείμενα. Δεν έχω τη φιλοδοξία να πείσω κανέναν. Ούτε καν να με ‘’διαβάσετε’’. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής. Η αιτία που ανήκω στην όμορφη αυτή διαδικτυακή παρέα, είναι για να καλύψω τις δικές μου ανάγκες. Για να μπορώ να εκφράσω κάπου τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς και τις απόψεις μου, για θέματα που αφορούν το Έθνος μου. Για να μην είμαι παθητικός θεατής των εξελίξεων, αλλά για να συμμετέχω και εγώ ή έστω να αισθάνομαι πως συμμετέχω.
Αυτή είναι η δική μου Μακεδονία που περιμένω να με ‘’σώσει’’.
Θα τα πούμε σύντομα.......


Αλέξης Ίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου